Blog Listem

1 Mayıs 2010 Cumartesi

Ğadə Əlsman— Suriyə



Ğadə Ələsman— Suriyə
Ğadə Elsəman— Suriyə
Mən bir insanam


*******************
Mənim evimə gəlsən,
Bir qələm gətir!
Üzümə qara çizgilər çizmək istəyirəm,
Qara xətlər çizmək istəyirəm ki,
gözəlliyimi gizlətmiş olum.
Çünkü bizim ölkəmizdə gözəllik suç sayılmaqdadır.
Gözəlliyim üzündən həbsə girmək istəməm.
Köksümdəki bütün həvəslərimə yasaq gətirim,
və bir daha əsla həvəslənməyim deyə,
qəlbimin də üzərinə bir çarpı işarəsi çizəcəyəm.
Bir silgi də gətir, unutma!
Təbiətin dodaqlarıma çəkdiyi qırmızı boyanı silib qaraldacağam.
Dodağımdakı qırmızılıqdan dolayı,
Qara gün olmaq istəməm.
Bir kürək gətir gəldiyində,
Qadınlıq duyqularımı içimdən qazmaq istəyirəm.
Bütün varlığımı qazmaq istəyirəm.
Böylə olduğunda cənnətə rahatca gedə biləcəkmişəm,
Güyaa!
Saçlarımı dibdən kəsmək üçün,
Bir ülgüç gətir!
Saçlarımı kəsmək istəyirəm ki,
baş örtüsüz dolaşa bilim insanlar arasında.
Saçlarımın gözəlliyi üzündən,
özgürlüyümü itirmək istəməm!
İynə-sap gətirməyi unutma!
Dilimi və dodaqlarımı tikmək istəyirəm.
Böyləsinə hayqırışlarım içimdə boğular.
“Özgürlük!” deyə çağıran bağırtılarımı kimsə duymaz.
Duyub da “şəriətdə qadının səsi duyulmamalı” deyə söylənməz.
Ən önəmlisi bir qayçı gətir!
Saqın qayçı gətirməyi unutma!
Düşüncələrimi qayçılamaq istəyirəm.
Yuyucu tozlar da gətir lütfən!
Beynimi yumaq istəyirəm.
Beynimi yuyub asılqandan asmaq istəyirəm.
Beynimdəki düşüncələrimi küləklər aparsın,
Şəriətin viran etdiyi çöllərə.
Bilirsənmi?
Gerçəkçi olmaq gərək.
Bulursan, səsboğan da gətir!
Sevip seçdiyim üçün fahişə adlandırıldığımda,
Səsimi və hayqırışlarımı boğazımda boğmaq istəyirəm.
Kimliyimin bir kopiyasını istəyirəm.
Din qardaşlarım,
Məni doğru yola "hidayət" etmək üçün aşağılayıb söydüklərində,
Kim olduğumu xatırlamaq istəyirəm.
Səni Tanrı...
Bir yerdə haqqın satıldığını görsən,
Mənim üçün al!...
Al ki, yeməyimə artırım onu.
Başqalarından öncə özüm öz haqqımı yemək istəyirəm.
Sonunda paran qalarsa,
Mənə boyunbağı şəklində bir plakard al!
Boynuma asmaq,
və üzərində iri xətlərlə yazmaq istəyirəm:
Mən insanam,
Mən şəriət vurmuş bir qadınam.
Mən hələ də bir insanam.
Mən hər gün bir insanam.
                                                                                    11.10.2010 
                                                                                  Çevirdi: G. G

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder